72 ilde 12.000 kişi ile telefonla aranarak yapılan Türkiye İtibar Endeksi (TİE) araştırmasında Türkiye’nin En İtibarlı Vitrifiye Markası firmamız Turkuaz Seramik AŞ. oldu.

Turkuaz Seramik gerek şirket faaliyetleri gerekse sosyal sorumluluk projeleri ile kamuoyu ve müşterilerin zihninde bıraktığı iz ve elde ettiği marka algısıyla zirveye yükselen vitrifiye markası oldu.

Yıldız Teknik Üniversitesi’nin akademik denetiminde İMGLOBAL araştırma şirketince gerçekleştirilen çalışmada, telefon ile görüşme yöntemine göre aranan şahıslara 60 soru yöneltildi ve toplamda 120.000 dakika telefon görüşmesi gerçekleştirildi.  Elde edilen sonuçlar birebir görüşme yapılarak gerçekleştirildiğinden, en kapsamlı ve güvenilir araştırmalardan biri olarak kabul edilen TİE, Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan 50 farklı sektörün liderlerini belirliyor.

Firmamızı Türkiye’nin En İtibarlı Vitrifiye Markası olarak gören tüm dost ve müşterilerimize teşekkür ederiz.

Teşekkürler Türkiye…

14 Temmuz 2020

TURKUAZ GÜNDEM