Satış Sonrası Hizmetler

Değerli Müşterilerimiz,

• Turkuaz Seramik San. ve Tic. A.Ş. olarak bünyemizde; TS ISO 10002:2015 Müşteri Memnuniyeti - Şikayet Yönetimi Sistemi uygulanmaktadır.

• Tüm geri bildirimleriniz gizlilik ilkesi ile muhafaza edilip, uzman ekibimiz tarafından titizlikle değerlendirmeler yapılıp, çözüm sürecinin de her aşamasında sizleri bilgilendirmekteyiz.

•Geri bildirimlerinizin değerlendirilme sürecinin hangi aşamada olduğunu öğrenmek için 444 23 34 numaralı danışma hattımız aracılığı ile Satış Sonrası Hizmetler Bölümümüzdeki uzman ekibimize ulaşabilir, ücretsiz olarak bilgi alabilirsiniz.

Görüşleriniz bizim için değerlidir...


İletişim Formu

ÜST