Seramik Dünyasının kalbi UNİCERA İstanbul Fuarında attı…

Dünyanın en önemli seramik endüstrisi fuarlarından biri olan UNICERA 2017 Fuarı 8-12 Mart Tarihleri arasında İstanbul CNR Fuar Merkezinde yapıldı. Sektörden uluslararası ve yerli birçok ziyaretçiye ev sahipliği yapan fuarda bulunan standımızda yeni ürünlerimizin tanıtımı yanında yakından ve uzaktan gelen tüm müşterilerimizle görüşme imkânı bulduk.

Tasarım alanında dünyanın en saygın ve bağımsız ödül organizasyonlarından biri olan iF Dizayn Ödülünü,  banyo kategorisinde alan, tasarımcılarımızdan Mehmet Aktamar tarafından tasarlanan, Cerastyle markalı İbiza Asma Klozete olan ilgi kıskanılacak seviyedeydi.

Müşterilerimiz ile yapılan görüşmelerle birlikte yeni bayilik taleplerinin de değerlendirildiği fuarda Dünya’nın ve Türkiye’nin her bölgesinden gelen müşteriler ürünleri titizlikle inceleyerek Turkuaz Seramik Markasının Dünya klasmanında bir marka haline gelmesinden duydukları memnuniyeti ifade ettiler.

Yapılan son yatırımlar ile Turkuaz Seramik firmasının Türkiye toplam Vitrifiye ihtiyacının %20 sini karşıladığını öğrenen misafirler, güçlü markalar ile yapılan ticaretin özellikle talep patlaması yaşanan zamanlarda daha önemli olduğunu söylediler.

Seramik Dünyasının kalbi UNİCERA İstanbul Fuarında attı…

Dünyanın en önemli seramik endüstrisi fuarlarından biri olan UNICERA 2017 Fuarı 8-12 Mart Tarihleri arasında İstanbul CNR Fuar Merkezinde yapıldı. Sektörden uluslararası ve yerli birçok ziyaretçiye ev sahipliği yapan fuarda bulunan standımızda yeni ürünlerimizin tanıtımı yanında yakından ve uzaktan gelen tüm müşterilerimizle görüşme imkânı bulduk.

Tasarım alanında dünyanın en saygın ve bağımsız ödül organizasyonlarından biri olan iF Dizayn Ödülünü,  banyo kategorisinde alan, tasarımcılarımızdan Mehmet Aktamar tarafından tasarlanan, Cerastyle markalı İbiza Asma Klozete olan ilgi kıskanılacak seviyedeydi.

Müşterilerimiz ile yapılan görüşmelerle birlikte yeni bayilik taleplerinin de değerlendirildiği fuarda Dünya’nın ve Türkiye’nin her bölgesinden gelen müşteriler ürünleri titizlikle inceleyerek Turkuaz Seramik Markasının Dünya klasmanında bir marka haline gelmesinden duydukları memnuniyeti ifade ettiler.

Yapılan son yatırımlar ile Turkuaz Seramik firmasının Türkiye toplam Vitrifiye ihtiyacının %20 sini karşıladığını öğrenen misafirler, güçlü markalar ile yapılan ticaretin özellikle talep patlaması yaşanan zamanlarda daha önemli olduğunu söylediler.