Gaziantep Bayilerimizi Ağırladık…

by Turkuaz Seramik / Salı, 01 Ağustos 2017 / Published in HABERLER

28 Temmuz 2017 Cuma Sabahı Gaziantep’ten yola çıkan bayilerimiz saat 14.00 civarı Kayseri İncesu İlçesi Tesisimize ulaştı. Gelir gelmez yol yorgunluğunu atmak ve biraz dinlenmek için öğle yemeğine geçen bayilerimiz biraz soluklandıktan sonra başlayan teknik gezi ile fabrikamızı yakından tanıma fırsatını buldular.

İlk defa ziyaret ettikleri fabrikamızı umduklarından çok daha teşkilatlı ve büyük bulan bayiler adına konuşan Metin Kalender, “Ben birkaç kez gelmiş olmama rağmen, değişikliklerin hızına yetişemiyorum. Son gelmemizden bu yana GES Santralini görünce çok şaşırdım. Kendi enerjisini bile üreten bir teknoloji ile çalışan firmamız ile gurur duyuyoruz.” Diyerek memnuniyetini ifade etti.

Dökümhaneden, sırlamaya, fırınlamaya ve kalite ayrımına kadar her üretim prosesini yerinde gören müşterilerimiz, erişilen teknoloji itibariyle dünya standartlarında bir üretim gördüklerini ifade ettiler.

Erciyes Dağı eteklerinde yenilen akşam yemeği ve otelde yapılan havuz etkinliklerinden sonra dinlenme fırsatını bulan bayilerimiz, Nevşehir Ürgüp Yöresine yapılacak turistik gezi için enerji topladılar.